οι Ανθρωποί μας

ΕΛΕΝΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΟΥ

Υπεύθυνη ΚΔΑΠ

Απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με παιδαγωγική κατάρτιση. Η διδακτική της εμπειρία σε παιδιά πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η εθελοντική ενασχόλησής της στο χώρο της ειδικής αγωγής, η πενταετής ειδίκευσή της στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, η αρθρογραφία εκπαιδευτικού περιεχομένου και η πολυετής συμμέτοχη της σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, την καθιστούν ικανή στην προσέγγιση παιδιών και στη υγιή αλληλεπίδραση μαζί τους. Έχοντας αναλάβει τη διοίκηση του φορέα, στοχεύει στη γόνιμη συνεργασία μεταξύ προσωπικού, παιδιών και γονέων. Στηρίζοντας το θεσμό της οικογένειας, μελετώντας και παρέχοντας εξειδικευμένες παρεμβάσεις στις ελλείψεις και στις δυσκολίες παιδιών, εγγυάται την ασφαλή απασχόληση των παιδιών και την καθόλα δημιουργική αξιοποίηση του χρόνου τους στο Δέντρο της Γνώσης.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Απόφοιτη Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.  Κάτοχος πιστοποίησης γνώσης του συστήματος γραφής Braille. Έχει συμμετάσχει σε επιμορφωτικά σεμινάρια με θέματα σχετικά με τα εικαστικά, την ειδική αγωγή και παιδαγωγική πράξη και το θεατρικό παιχνίδι. Η εμπειρία που αποκόμισε από την εργασία της στη Ζωσιμαία Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων, της έδωσαν την ευκαιρία να ασχοληθεί με την μουσικοκινητική αγωγή και κινησιολογία, το θεατρικό παιχνίδι και ποικίλες ακόμη καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Ακόμη, η συμμετοχή της σε ομάδες χορού και εθελοντισμού την καθιστούν ικανή ώστε να μπορεί να φέρει το παιδί σε επαφή με μουσικοκινητικά δρώμενα και να μεταδώσει τα οφέλη της ελεύθερης έκφρασης και δημιουργίας.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΠΑΛΤΖΗ

Απόφοιτη του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Η ενασχόλησή της με την μουσική της έδωσε το έναυσμα να συμμετάσχει σε πολιτιστικά δρώμενα και επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με την μουσική στην προσχολική ηλικία. Στόχος της, να οδηγήσει τα παιδιά, μέσα από μουσικά ερεθίσματα και παιχνίδια, να αναπτύξουν την καλλιτεχνική και συναισθηματική τους έκφραση, την δημιουργικότητα αλλά και μουσικές δεξιότητες όπως τον ρυθμό, την κίνηση και το τραγούδι.

ΒΙΒΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Το πάθος της για την ενασχόληση με τα παιδιά την οδήγησε στην επιλογή του επαγγέλματός της. Έχει παρακολουθήσει ποικίλα σεμινάρια παιδαγωγικών θεμάτων αλλά και ειδικής αγωγής, ενώ μετά την αποφοίτησή της εργάστηκε τόσο σε παιδικούς σταθμούς στα πλαίσια Πρακτικής Άσκησης όσο και σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών. Στόχος της είναι να κεντρίσει το ενδιαφέρον των παιδιών μέσω της μάθησης καθώς, και να διευρύνει τα ενδιαφέροντα τους μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες.

ΚΙΚΗ ΤΣΟΓΚΑ

Απόφοιτη της σχολής Φ.Π.Ψ Ιωαννίνων (Φιλοσοφία, Παιδαγωγικά& Ψυχολογία) με κατεύθυνση τα Παιδαγωγικά. Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στον τομέα της Ειδικής Αγωγής σε συνεργασία με το Βρετανικό Πανεπιστήμιο του CanterburyChurchUniversity. Πιστοποιημένη κάτοχος της Braille, εξειδικευμένη στην Φωνολογική Ενημερότητα. Έχει λάβει ποικίλες επιμορφώσεις στο αντικείμενο της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης καθώς επίσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για θέματα που άπτονται το χώρο τωνμαθησιακών δυσκολιών. Δραστηριοποιήθηκε σε ποικίλους εκπαιδευτικούς φορείς δημόσιας και ιδιωτικής εποπτείας όπως δημόσια σχολεία ως παράλληλη στήριξη καθώς και σε κέντρο μαθησιακών δυσκολιών σε επίπεδο παρέμβασης- υποστήριξης. Ο παιγνιώδης τρόπος προσέγγισης της μάθησης, η βιωματική- αισθητηριακή διδασκαλία είναι από τις βασικές αρχές δόμησης του εκπαιδευτικού προγράμματος. Ασχολείται με τη συγγραφή παραμυθιών, επιστημονικών άρθρων καθώς επίσης και με το θέατρο ως επικοινωνιακό μέσο-έκφραση.